Πώς ένας άνθρωπος θυμάται τις διαφημίσεις; Η BMW θα σας πει.
Κατά τη διάρκεια ενός project της, έριχνε ανα τακτά χρονικά διαστήματα ένα εκθαμβωτικό φλας στο κοινό του, το οποίο σχημάτιζε το λογότυπο της εταιρίας.Το λογότυπο κρατούσε για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.Σε αυτό το χρόνο το κοινό δεν μπορούσε να καταλάβει κάτι, μέχρι πού τους ζητούταν να κλείσουν τα μάτια τους.
Η απάντηση για το τι έβλεπαν ήταν ίδια από όλους. Αυτή η τεχνική λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο,πού κοιτάμε τον ήλιο και κλείνουμε τα μάτια μας.
Δείτε αναλυτικά στο παρακάτω βίντεο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου